Diskuse

Kterak se režisér sám vykrádá ve Vetřelci: Covenant

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uvidíme. ..jdu na to...režiséra RS mám ráda moc a co se týká Vašeho záměru recenze...vzhledem k Vašemu jazyku .hodnoceni vseho přezirave a free stylu snad neva.že zas moje recenze na tu Vaší je...že je to Vaše napsané poněkud debilně.

0 0
možnosti
Foto

Vzal jsem to poněkud hrubě, to je pravda. Neříkám vám, abyste na film nechodila, jsou to vaše peníze. Pana Ridleyho Scotta jsem měl taky rád - původní Vetřelec a Gladiátor patří mezi mé oblíbené kousky. I ten Marťan byl fajn.

Bohužel, Scott se setkal s problémem, který většinou doprovází ony snahy s obnovou značky. Setkal se s tím Jurský svět, Rogue One i nový Vetřelec. Pro náročnějšího diváka, který od filmu neočekává pouhopouhé narážky na zajeté koleje původní série, to byla díla značně slabé. Proto mé hodnocení. Každopádně, můj verdikt, stejně jako každá recenze, kterou si kdy přečtete, je subjektivní. Proti gustu žádný dišputát a člověk by si měl přečíst mraky recenzí, aby dostal co nejobjektivnější pohled.

Snažím se vypíchnout zápory, jelikož jsem byl snímkem znechucený. Jestliže si přečtete mé další recenze, tak v nich většinově najdete kladná hodnocení.

Jinak ano, jsem poměrně velký uctívač punku, takže označení "free styl" sedí :-)

0 0
možnosti
MR

M11i36l20a70n 87R20a87d42e30k

19. 5. 2017 17:24

Videl jsem to. Scenar zajimavy a dobry, ale herci nic moc. Nebo spis vubec. Proste vas nepresvedci, velmi amatersky hrane. Mozne s jinymi herci by to bylo skvele

0 0
možnosti
Foto

Možná. Nevýrazná hlavní hrdinka je velkým záporem, který jsem zapomněl připsat. Ale to bych už asi moc ryl.

Ze scénáristického hlediska se mi film zdál hodně slabý. Zdálo se mi, že se Scott pokoušel o Freytagovu strukturu příběhu, ačkoliv je stále Američan a dle mého v Hollywoodu vážně nepojmou víc než Fielda. Celá struktura se pak bortí, vše je zbytečně natahované a ke konci už nudné. A to, co mělo mít ,,skvělý" závěr, pak vyplyne jako něco, nad čím jen pohodíte rukou.

0 0
možnosti